REGULAMIN SPA GLAMOUR
Dyrekcja Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu tego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości.
§1. Przedmiot regulaminu
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie GLAMOUR – Hotel & Restauracja & Spa.
2. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku i/albo zapłatę całości należności za pobyt. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie GLAMOUR – Hotel & Restauracja & Spa.
3. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji, ponadto znajduje się na stronie internetowej /spa/regulamin-spa .
4. Opiekunem gościa jest osoba pracująca w recepcji hotelu.
§2. Rezerwacja zabiegów, pakietów i voucherów
1. Każda wizyta w Spa musi być poprzedzona rezerwacją.
2. Zakup usług oferowanych przez SPA Glamour może odbyć się w recepcji hotelu, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub strony internetowej.
3. W przypadku zakupu zaproszenia na: pakiet dzienny, pakiet weekendowy, vouchera kwotowego, vouchera na zabieg indywidualny i innych - drogą mailową. Osoba zamawiająca zobowiązana jest do dokonania pełnej przedpłaty przelewem na numer konto bankowego podany na stronie internetowej i przesłanie potwierdzenia na adres rezerwacja@glamourhouse.pl.
4. Zakupiony: pakiet dzienny, pakiet weekendowy, voucher kwotowy, voucher na zabieg indywidualny i innych - ważny jest przez okres 6 miesięcy od daty wykupienia. Po tym czasie voucher traci ważność i nie zostanie zrealizowany.
5. Osoba posiadająca zaproszenie na: pakiet dzienny, pakiet weekendowy, voucher kwotowy, voucher na zabieg indywidualny i innych - przy dokonywaniu rezerwacji zobowiązana jest do podania numeru znajdującego się na zaproszeniu, przedstawienie zaproszenia podczas wizyty, a po wykorzystaniu całego zaproszenia pozostawienie go w recepcji hotelu.
6. W przypadku zagubienia zaproszenia, firma Glamour nie zrealizuje zagubionego zaproszenia.
7. Każda realizacja zaproszenia musi być poprzedzona rezerwacją telefoniczną lub mailową.
8. W przypadku rezerwacji pakietu dziennego lub pakietu weekendowego, klient zobowiązany jest do podania adresu mailowego, na który zostaną przesłanie wszelkie informacje dotyczące realizacji zaproszenia.
9. W przypadku braku wcześniejszej rezerwacji, klient nie zostanie obsłużony.
10. Zazwyczaj dzień przed planowaną wizytą wysyłany jest sms przypominający o godzinie oraz dacie umówionego spotkania. Brak odpowiedzi na wiadomość traktowany jest, jako potwierdzenie wizyty. Brak wiadomości od Glamour nie jest potwierdzeniem anulacji wizyty.
11. Jeśli klient nie może skorzystać z umówionej wcześniej wizyty, należy zgłosić to smsem lub mailem na minimum 48h przed zabiegiem. Późniejsza anulacja będzie pełnopłatna.
12. W przypadku nie odwołania na minimum 48h przed wizytą zadatek i/lub voucher przepada.
13. 1. Na terenie Glamour dzieci w wieku poniżej 12 lat powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
13. 2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń powstałe z winy jego lub osób towarzyszących.
13.3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Glamour może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Glamour, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Glamour.
§3. Reklamacja
1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących, jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie zastrzeżeń w Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
§4. Przetwarzanie danych osobowych
1. Admisistratorem danych osobowych jest Glamour House Sp.z o.o. ul.Rynkowa 92,62-081Przeźmierowo. Od dnia 25.05 2018r można kontaktować się z nami w sprawie przetwarzania danych osobowych pisząc na adres rezerwacja@glamourhouse.pl .
Dyrekcja Hotelu Życzymy miłego pobytu w naszym hotelu.