Jak nie oczywiste jest jednoznaczne rozstrzygnięcie, gdzie wyprawić wesele? Zdajemy sobie z tego sprawę jak mało kto! Przed Wami wiele dylematów, przemyśleń, argumentów — za i przeciw. Na liście do rozważenia znajdą się obiekty bliższe i dalsze waszemu sercu. Najprawdopodobniej idealnej pod wszystkimi względami lokalizacji nie uda się odnaleźć. Niezależne od dokonanego wyboru, naszym zdaniem najważniejsza jest sama organizacja wydarzenia. Nawet w najpiękniejszym miejscu może odbyć się nieudane wesele z winy organizatora. Na szczęście szybko zadacie sobie sprawę, że rozmawiając z nami, macie do czynienia z profesjonalistami. Od wielu lat zajmujemy się weselami. Z naszą pomocą zorganizujecie przyjęcie, które będzie wspominane przez całą rodzinę przez wiele lat! My dajemy od siebie zdecydowanie więcej niż pozostali. Podchodzimy do każdej pary indywidualnie, starając się zrozumieć potrzeby i oczekiwania.
Zacznijmy od przedstawienia naszych atutów — a jest ich naprawdę sporo:
DOŚWIADCZENIE: Jak na wstępie wspomnieliśmy, posiadamy olbrzymie doświadczenie w branży weselnej. Organizacją różnych przyjęć w Poznaniu zajmujemy się od 2000 roku. Nabyta nauka pozwala nam powiedzieć, że nic co związane ze ślubami nie może nas zaskoczyć. Jesteśmy również nowoczesną firmą, podążającą za aktualnymi trendami ślubnymi. Wprowadzamy nowości i nie boimy się testować pomysłów Pary Młodej. Mamy wszystko, czego potrzebujesz, jeśli oczekujesz oparcia się na naszej wiedzy. Stożymy dla Ciebie i Twoich gości wspaniałe wydarzenie.
KOMPLEKSOWOŚĆ: Posiadamy wszelkie udogodnienia wymagane przez Pary Młode. Podczas realizacji zaślubin, pomocna okazuje się nasza dobrze rozwinięta infrastruktura oraz oferowane przez nas usługi dodatkowe. Począwszy od centrum odnowy biologicznej dzięki, któremu możecie przygotować się i zrelaksować przed tym ważnym dniem. Poprzez możliwość wybierania z różnych wielu dostępnych dekoracji oraz aranżacji sali. Natomiast dzięki temu, że posiadamy hotel, wasi goście będą mogli dużej zostać na imprezie i bawić się do białego rana. Następnego dnia będziecie mogli spotkać się przy śniadaniu w specjalnie przygotowanym do tego pomieszczeniu. Możliwe jest również wyprawienie poprawin na jednej z innych sal, które posiadamy.
WNĘTRZA: Blask, Przepych, Czar i Elegancja — tak w kilku słowach można opisać GLAMOUR. W naszym obiekcie są różne świetnie zaaranżowane przestrzenie. Znajdziecie tu wiele elementów w kolorze złota i srebra oraz kryształów — wszystko pomyślane, abyście poczuli się jak w domu gwiazdy Hollywood z lat 30. Gwarantujemy, że wszystkie zamieszczone na naszej stronie zdjęcia odzwierciedlają rzeczywistość. Dodatkowo warto podkreślić, że lokal jest ciągle ulepszany i modernizowany, a wszelkie naprawy wykonywane są na bieżąco. Zapraszając gości na wesele w GLAMOUR nie będziesz miał czego się wstydzić — gwarantujemy, że znajomi i rodzina będą pełni zachwytu gratulować wyboru miejsca.
DEKORACJE: Podczas pierwszego spotkania z przyszłymi małżonkami, wielokrotnie słyszymy, że nasze miejsce jest tak piękne, że nie potrzeba dodatkowych dekoracji. Po części możemy się z tym zgodzić, jednak to właśnie detale w postaci kwiatów, papeterii i wielu innych szczegółów czynią ten dzień wyjątkowym. W czasie lat naszej działalności zebraliśmy pokaźny magazyn różnych przedmiotów, które ułatwią wam spersonalizowanie wydarzenia. Między innymi takie rzeczy jak materiałowe pokrowce na krzesła, wazony typu martini czy pod talerze zdobią salę i czynią ją wyjątkową. Przygotowaliśmy również odpowiednie przestrzenie na ścianki do zdjęć, foto budki, animacje dla dzieci i wiele innych atrakcji dodatkowych. Poza tym wszystkim współpracujemy z wieloma podwykonawcami, z których pomocą możemy przygotować bardziej złożone aranżacje kwiatowe, balonowe czy spersonalizowaną papeterię.
KUCHNIA: Dania serwowane spod ręki naszego szefa kuchni charakteryzują się wyśmienitym smakiem oraz dbałością o estetyczną formę podania. Korzystamy z usług wyselekcjonowanych dostawców, co jest gwarantem najwyższej jakości i świeżości. Każda porcja posiada pełnowartościową gramaturę, podana jest należytej obróbce mechanicznej oraz termicznej. Dbamy o detale dotyczące dekorowania półmisków i talerzy. Załoga zatrudniana przez nasz lokal to osoby posiadające udokumentowaną wiedzę i doświadczenie. Wszystko to sprawia, że podawanymi potrawami można się degustować i zapadają one na długo w pamięci.
OBSŁUGA: Możemy poszczycić się naprawdę wykwalifikowanym personelem. Ludzie, którzy obsługują Wasze przyjęcia, znają się na swoim zawodzie i wykonują go z pełnym zaangażowaniem i poświęceniem. Przygotowania do wesela załoga rozpoczyna kilka dni przed planowaną datą wydarzenia. W tym czasie polerowana i selekcjonowana jest zastawa stołowa oraz szkło, prasujemy obrusy oraz pokrowce na krzesła, składamy serwetki do pożądanej formy. Natomiast krótko przed przyjęciem aranżowana jest cała sala weselna oraz nakrywane są stoły. Dbamy o najmniejsze detale związane z rozłożeniem sztućców, szklanek czy talerzy, ponieważ chcemy, żeby każdy z Twoich gości poczuł się królewska ugoszczony. W trakcie trwania przyjęcia poza managerem jest również kierownik kelnerów, który zarządza wydawaniem potraw, uzupełnianiem napoi i zbieraniem brudnych naczyń.
To tylko kilka bardziej istotnych z naszych zalet. Zagłębiając się w szczegóły okazuje się, że jest ich znacznie więcej.
Na Wasze wesele mamy do dyspozycji następujące sale:
Przyjęcie w GLAMOUR k/ Poznania, możemy zorganizować dla Państwa w jednej z dwóch sal, jakimi dysponujemy. Najlepiej sprawdzi się dobranie jej na podstawie przewidywanej liczny gości. Klikają poniżej w nazwe sali, zostaną Państwo przekierowani na stronę szczegółowo opisującą salę:
Sala Główna Restauracji GLAMOUR
Dla 70 - 140 osób
Sala Kryształowa
Dla 30 - 70 osób
Niezależnie od dokonanego wyboru, są pewne standardy łączące te miejsca. Między innymi są to takie udogodnienia jak:
- Przestrzeń za parą młodą jest przystosowana do zawieszenia różnego rodzaju dekoracji. Wyprowadzona jest elektryfikacja oraz haczyki.
- Powierzchnia wyposażona jest w bufety, na których ustawione są warniki z kawą i herbatą oraz na życzenie pary młodej dodatkowe atrakcje kulinarne.
- Na podłogach w części tanecznej położone są płytki typu lapato, świetnie sprawdzające się do tańczenia dzięki chropowatej strukturze oraz dające efekt polerowanego materiału.
- Sale posiadają wydzielone miejsce dla Waszych podwykonawców tj. DJ, Orkiestra, fotograf itp.. Dzięki temu nie będą siedzieć razem z waszymi gośćmi.
- Każdy z lokali posiada osobne reprezentatywne wejście. Jest to istotne z punktu widzenia mogących się odbywać równocześnie dwóch imprez.
- Oba miejsca mają osobne toalety dla kobiet i mężczyzn z kilkoma kabinami.
Poza wymienionymi udogodnieniami więcej informacji znajduje się w szczegółowych opisach każdej z sal weselnych.
Prosimy o zapoznanie się z naszym wybornym menu:
Przygotowaliśmy trzy różne opcje menu. W propozycji 1 i 2 dania serwowane są w tradycyjny sposób na półmiskach w stół, a goście sami nakładają sobie wybrane potrawy na talerze. Propozycja 3 to propozycja z bardzo wykwintnymi daniami serwowanymi na talerzach — taka forma jest rodzajem degustacji kulinarnych arcydzieł. Każda z propozycji sprawdza się na weselach, dlatego wybór konkretnego menu podyktowany winien być twoimi indywidualnymi preferencjami.